Richten op Facebook ads targeting verandert 2022

Meta verandert Facebook ads targeting opties in 2022: dit is wat er wijzigt.

Meta, de nieuwe bedrijfsnaam van Facebook, verandert dit jaar de targeting opties voor Facebook ads. Dit heeft vooral te maken met de steeds scherpere regels omtrent de privacy wetgeving.  Facebook ligt hierdoor nog wel eens onder vuur. In dit korte artikel breng ik je op de hoogte van de meest recente aanpassingen van Meta omtrent

Meta verandert Facebook ads targeting opties in 2022: dit is wat er wijzigt. Meer lezen »

De goedkoopste periode om te adverteren op Facebook. Wanneer is dat precies?

Tien jaar geleden was de goedkoopste periode om te adverteren op Facebook en Instagram. Valt dat even tegen, hè? Dat is niet het antwoord wat ik je vandaag ga geven, maar als je logisch nadenkt klopt het wel. Tien jaar geleden waren er namelijk veel minder online adverteerders. Dat betekent een lager aanbod van advertenties,

De goedkoopste periode om te adverteren op Facebook. Wanneer is dat precies? Meer lezen »

Foot in the door techniek header

Foot-in-the-door techniek: Hoe pak je deze marketingtechniek aan?

De foot-in-the-door techniek is een marketingtechniek die je eigenlijk niet mag missen. Een klein voetje tussen de deur kan namelijk tussen ware openslaande deuren zorgen. 😉 Wil jij weten wat deze techniek voor jou als ondernemer kan betekenen? Lees dan vooral even verder. Wat is de foot-in-the-door techniek? Eerder vertelde ik al over de door-in-the-face

Foot-in-the-door techniek: Hoe pak je deze marketingtechniek aan? Meer lezen »