door in the face techniek header

Door-in-the-face techniek: een geschikte marketingtechniek?

De door-in-the-face techniek, oftewel de ‘deur-in-je-gezicht techniek’, ken jij hem? Het is een jarenoude marketingtechniek om jouw potentiële klant tot een toestemming of aankoop over te laten gaan. Tenminste, dat zeg ik nu wel. Maar werkt deze techniek ook echt voor jouw als ondernemer? Ik spitte de literatuur nog eens door en kwam tot een […]

Door-in-the-face techniek: een geschikte marketingtechniek? Meer lezen »

Bing Places

Bing Places for Business aanmaken: Waarom je dit niet mag vergeten

Bing Places for Business aanmaken is super simpel, maar wordt vaak vergeten. We kennen bijna allemaal wel Google Mijn Bedrijf, of Google My Business. Google is nou eenmaal bekender en dus ook logisch dat dit vaker wordt gebruikt. Toch mag je Bing Places echt niet vergeten aan te maken. Lees snel verder als jij wilt

Bing Places for Business aanmaken: Waarom je dit niet mag vergeten Meer lezen »

Google Mijn Bedrijf beheren: hoe doe je dat?

Jouw eigen Google Mijn Bedrijf beheren helpt je jouw zichtbaarheid te vergroten. Omdat de juiste zichtbaarheid bijdraagt aan meer klanten en succes wil je deze gratis mogelijkheid om jouw bedrijf meer zichtbaarheid te schenken niet missen. Er zijn een hoop opties binnen Google Mijn Bedrijf. Maar welke opties wil je sowieso niet vergeten? Lees verder

Google Mijn Bedrijf beheren: hoe doe je dat? Meer lezen »

Logo Facebook

Waarom zou je adverteren op Facebook? 7 redenen.

Waarom zou je adverteren op Facebook? Is het geen weggegooid geld?  Facebook, of tegenwoordig Meta, is natuurlijk een commercieel bedrijf. Zij willen geld verdienen met advertenties van jou.    Niet heel gek dat jij dan je twijfels hebt: waarom zou je adverteren op Facebook? Er zijn zeker een aantal redenen om het wél te doen.

Waarom zou je adverteren op Facebook? 7 redenen. Meer lezen »

Hoofd met kleuren brein

De Belangrijkste Marketing Beïnvloedingsprincipes: de gouden 7 van Cialdini

De 7 belangrijkste marketing beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini, iedereen zou ze moeten kennen.  Als je een eigen onderneming hebt kunnen deze principes jou namelijk enorm veel winst opleveren. Bijvoorbeeld in de vorm van klanten en verkopen. Aan de andere kant is het voor jou als consument ook ontzettend handig om te weten welke principes jouw

De Belangrijkste Marketing Beïnvloedingsprincipes: de gouden 7 van Cialdini Meer lezen »